Saras

Målningar, främst i olja och akryl

15.07.20

Publicerad 2015-07-20 19:23:18 i Allmänt

Denna sommar jobbar jag för Holmen i Ljusdal. Tack vare min vän Rickard har jag fått chansen att bo på Bommars Hälsingegård - helt fantastiskt. 
 
 
Jobbet innebär ofta långa dagar ute på hyggen, vilket resulterar i en mycket trött och hungrig Sara som helst av allt bara vill ligga i sängen och läsa böcker/se TV-serier om kvällarna.. 
 
Får inspiration av Hälsinglands vackra natur.
 
Tuvull på hygget.
 
När dagarna går långsamt lyssnar jag på sommarprat och P3-dokumentär. Spännande, inspirerande och bra för min bristande allmänbildning.
 
Bastukvällar i grannbyn
 
 
Har hunnit måla lite hemma i Sundsvall.. 
 
 
 
 
 
Dessutom ställt ut i Gimåfors.. 
 
 
 
Bästa besökaren, ända från Skåne kom han.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela